شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 10973 |
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰ |
7 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

مجید فروغی، مدرس روزنامه نگار و فعال حوزه رسانه و هنر درگذشت.

به گزارش ایسنا، فروغی از جمله فعالان رسانه بود که در حوزه روابط عمومی نیز فعالیت می‌کرد که دیروز، پنجشنبه ۲۳ فروردین‌ماه به هنگام کوهنوردی درگذشت.
رحیم فروغی، برادرش، درباره علت فوت مجید فروغی به ایسنا گفت: ما صبح دیروز همراه با مجید به کوهنوری رفته بودیم. ما از صبح زود به کوه رفتیم و در هنگام بازگشت، حال مجید بد شد. او سابقه بیماری قلبی هم داشت ولی دیگر در این زمینه مشکل جدی نداشت و دیروز هم حالش کاملا خوب بود و از کوهنوردی و دیدن طبیعت و هوای خوب لذت می‌برد تا اینکه در بازگشت از کوه، حالش بد شد و متاسفانه به دلیل وزش باد، هلی کوپتر اورژانس، امکان نشستن نداشت و امداد آتش نشانی هم با تاخیر به ما رسید و متاسفانه مجید درگذشت.
او درباره زمان مراسم خاکسپاری نیز گفت: فعلا مشغول هماهنگی هستیم و هنوز زمان دقیق خاکسپاری مشخص نیست ولی به زودی معلوم می‌شود و اطلاع‌رسانی می‌کنیم.  
مجید فروغی، متولد سال ۱۳۵۶ بود که در کنار فعالیت‌های پژوهشی و رسانه‌ای متعدد در عرصه فرهنگ و هنر، مدیریت روابط‌عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیریت روابط‌عمومی جشنواره‌های ملی و بین‌المللی عرصه فرهنگ و هنر و مدیریت روابط‌عمومی دفتر هنرهای تجسمی را به عهده داشت.
او که دانشجوی آخرین سال‌های دوره دکترای علوم ارتباطات بود، همزمان با فعالیت‌های اجرایی، در رشته روابط‌عمومی و خبرنگاری نیز تدریس می‌کرد.
انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع خبر به همراه لینک آن ( در انتهای متن خبر ) نوشته شده است و خبرگزار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 10973 ) را همراه با ذکر موضوع به آدرس  info@khabargozar.com  ایمیل بفرمایید. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه خبرگزار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید