پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 10982 |
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰ |
6 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: از عید فطر تا امروز بیش از ۱۱ هزار نفر از قلعه تاریخی فلک‌الافلاک خرم‌آباد بازدید کردند.

عطا حسن پور در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در ایام عید فطر شاهد موج جدید بازدید گردشگران از قلعه تاریخی فلک‌الافلاک در خرم‌آباد بودیم.  
وی با بیان اینکه از عید فطر تا روز گذشته ۴۳۷۲ نفر و از غروب دیروز تا به امروز ۶ ۱۷۹ نفر از این اثر تاریخی بازدید کردند، اضافه کرد: در مجموع از عید فطر تا امروز بیش از ۱۱ هزار نفر از قلعه تاریخی فلک‌الافلاک خرم‌آباد بازدید کردند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: در تعطیلات نوروزی امسال نیز قلعه فلک‌الافلاک جزء پنج اثر تاریخی پر بازدید کشور بوده است.
وی خاطرنشان کرد: در بین بازدید کنندگان گردشگران خارجی نیز حضور داشتند.
حسن پور بیان کرد: با توجه به اینکه ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک یک مطالبه عمومی است، همه زیرساخت‌ها برای تحقق این مهم در دستور کار قرار گرفته است.
انتهای پیام 

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع خبر به همراه لینک آن ( در انتهای متن خبر ) نوشته شده است و خبرگزار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 10982 ) را همراه با ذکر موضوع به آدرس  info@khabargozar.com  ایمیل بفرمایید. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه خبرگزار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید