جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 11078 |
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶ |
8 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

رئیس شورای شهر تهران گفت: ما در کشور شاهد تعداد زیادی از ساختمان‌های فرسوده هستیم و با این شکل، خطر زلزله بیخ گوشمان است و چنانچه زلزله‌ای رخ دهد بسیاری از این ساختمان‌ها فرو می‌ریزند و باید این ساختمان‌ها نوسازی شوند.

به گزارش خبرآنلاین، رئیس شورای شهر تهران با اشاره به نوسازی ساختمان‌های فرسوده در تهران و کشور گفت: در کشور شاهد تعداد زیادی از ساختمان‌های فرسوده هستیم و با این شکل، خطر زلزله بیخ گوشمان است.
تسنیم در خبری نوشت: آیین بهره‌برداری از دسترسی جنوبی به حرم عبدالعظیم حسنی(ع) از بزرگراه شهید آوینی و رونمایی از ناوگان ماشین‌آلات سنگین در قالب یکصدوشانزدهمین پویش امید و افتخار صبح امروز با حضور مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران، هادی حق‌بین؛ معاون فنی عمرانی شهرداری تهران، حجت‌الاسلام قاضی عسگر؛ تولیت حرم عبدالعظیم حسنی(ع)، رضا شنگی؛ شهردار منطقه ۲۰ و مهدی صداقتی؛ مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران برگزار شد.
مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران در این مراسم، اظهار کرد: همه تلاش ما بر آسایش مردم است تا بتوانیم آن را با کارهای عمرانی و آبادانی فراهم کنیم.
وی افزود: خدمت به مردم و آبادانی موضوع بسیار با ارزشی است و این موضوع ناگفته نماند که خیلی از مشاغل به آبادانی و عمران وابستگی دارد.
چمران به ساخت و ساز در شهر تهران اشاره کرد و گفت: ساختمان‌سازی پایه‌های تولید اقتصادی در کشور است، البته ساختمان‌سازی باید به گونه‌ای شکل بگیرد که مقررات و قوانین آن به طور کامل رعایت شود.
رئیس شورای شهر تهران به نوسازی بافت فرسوده و ساختمان‌های فرسوده در تهران و کشور اشاره کرد و افزود: ما در کشور شاهد تعداد زیادی از ساختمان‌های فرسوده هستیم و با این شکل، خطر زلزله بیخ گوشمان است و چنانچه زلزله‌ای رخ دهد بسیاری از این ساختمان‌ها فرو می‌ریزند و باید این ساختمان‌ها نوسازی شوند.
وی گفت: باید ساختمان‌های محکم،‌ زیبا، و همراه با آرامش مردم بسازیم و این مسئله از هر جهتی کار شایسته و همراه با صواب خواهد بود و به اقتصاد کشور نیز کمک خواهد کرد.
چمران تصریح کرد: در مقطعی کارهای عمرانی متوقف شد و همین مسئله آسیب‌های جدی را به اقتصاد وارد کرد اما ما در این دوره از مدیریت شهری در تلاش هستیم که ساخت و ساز را رونق بدهیم. البته ساخت و ساز باید بر اساس طرح جامع انجام شود.
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ از سوی رهبر انقلاب با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم گفت: در حوزه ساخت و ساز می توانیم از مشارکت مردم استفاده و خانه‌های فرسوده را نوسازی و بازسازی کنیم.
وی به موضوع بودجه‌ریزی در مدیریت شهری اشاره کرد و افزود: در سال گذشته شورای شهر تهران ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار جدا از اعتبار در نظر گرفته شده در حوزه حمل و نقل پیش‌بینی کرد و امسال نیز رقم قابل توجهی در حوزه حمل و نقل تخصیص پیدا کرده است.

۴۷۲۳۶

منبع: خبرگزاری خبرآنلاین

منبع خبر به همراه لینک آن ( در انتهای متن خبر ) نوشته شده است و خبرگزار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 11078 ) را همراه با ذکر موضوع به آدرس  info@khabargozar.com  ایمیل بفرمایید. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه خبرگزار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید