شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 11954 |
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱ |
4 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در خصوص حمایت از عملیات غرورآفرین وعده صادق علیه اسرائیل جنایتکار طی بیانیه‌ای اعلام کرد: عملیات موشکی «وعده صادق»، توانمندی متخصصین و مهندسین داخلی کشورمان را به منصه ظهور گذاشته و بار دیگر شعار ما می‌توانیم را با صدایی هر چه رساتر به گوش جهانیان رساند.

به گزارش ایسنا، سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در خصوص حمایت از عملیات غرورآفرین ایران علیه اسرائیل جنایتکار بیانیه‌ای بدین شرح صادر کرد:
«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
“یَوْمَ نَبْطِشُ الْبَطْشَهَ الْکُبْرَی إِنَّا مُنتَقِمُونَ” آن روز بزرگ که ما (آنها را) به عذاب سخت بگیریم که البته ما (از آنها) انتقام خواهیم کشید.
(آیه ۱۶ سوره دخان)
بار دیگر برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران رقم خورد و حملات پهپادی و موشکی ایران عزیز به سمت اسرائیل جنایتکار تاریخ‌ساز شد و باعث تحقق وعده صادق و گرفتن انتقام خون شهیدان از مجرمان و زورگویان شد و بار دیگر اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهانیان کشاند.
دانش موشکی ایران، به اعتقاد تحلیلگران نظامی، در زمره کشورهای برتر در حوزه فناوری موشکی توصیف شده‌ و در مرز دانش روز دنیا قرار دارد و شاهد گوشه‌ای از این توانمندی در این عملیات غرورآفرین بودیم.
ضمن اظهار خرسندی از عملیات موفق آمیز وعده صادق نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که پاسخ مقتدرانه‌ای به تجاوزات نظامی چندین‌باره صهیونیست جنایتکار بود و منجر به شهادت مستشاران عزیزمان در سوریه و حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی شده بود، از آن حمایت می‌کنیم.
دشمن جنایتکار با همراهی و کمک چندین کشور که هر کدام در دشمنی با ایران اسلامی ید طولانی دارند، تمامی امکانات خود را جهت ناکام گذاشتن وعده‌ صادق از تروریست‌های غاصب به میدان مبارزه آوردند، اما به لطف پروردگار ناکام ماندند و انتقام سختی از آنان گرفته شد. این تمام قدرت دنیای استکبار بود که ناکام ماند و طبق فرمایش مقام معظم رهبری سیلی اقدامشان در سوریه را خوردند.
عملیات موشکی وعده صادق، توانمندی متخصصین و مهندسین داخلی کشورمان را به منصه ظهور گذاشته و بار دیگر شعار ما می‌توانیم را با صدایی هر چه رساتر به گوش جهانیان رساند.
زنده باد سپاه سلحشور انقلاب اسلامی، دست مریزاد ارتش دلاور جمهوری اسلامی ایران و تشکر از تمامی زحمتکشان عرصه ایجاد اقتدار و امنیت برای ملت شریف ایران استوار و رحمت خداوند بر همه شهیدان این راه خصوصا سردار بزرگ اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار تهرانی مقدم پدر موشکی ایران و تمام شهیدان گلگون کفن جمهوری اسلامی ایران 
وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ».
انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع خبر به همراه لینک آن ( در انتهای متن خبر ) نوشته شده است و خبرگزار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 11954 ) را همراه با ذکر موضوع به آدرس  info@khabargozar.com  ایمیل بفرمایید. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه خبرگزار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید