سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-23
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 11972 |
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲ |
4 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از پروژه های درحال ساخت استان تهران، بازدید کرد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی، صبح امروز از پروژه های درحال ساخت بیمارستان سوختگی تهران، بیمارستان نوین شریعتی، عملیات ساخت و گودبرداری پروژه بیمارستانی اسلامشهر و پروژه درحال ساخت بیمارستان امام‌خمینی اسلامشهر، بازدید کرد.
وی در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان سوختگی تهران که به همت دانشگاه علوم پزشکی ایران درحال ساخت است، گفت: به دلیل بروز سوانح و حوادث غیرمترقبه و نیاز به خدمات تخصصی سوختگی، این پروژه، در اولویت برنامه های وزارت بهداشت قرار گرفت.
وی افزود: این پروژه در سال ۹۱ آغاز شده و در شروع دولت مردمی به پیشرفت حدود ۶۲ درصدی رسیده بود و درحال حاضر با توجه به اولویت گذاری وزارت بهداشت به پیشرفت ۸۰ درصدی رسیده است.
وزیر بهداشت گفت: در این بیمارستان با پیشرفته ترین تجهیزات و روش های درمانی و جراحی، سوختگی های شدید قابل درمان است.
وی با بیان اینکه بیمارستان های سوختگی باید دارای شرایط عاری از میکروب و تهویه هوای مناسب باشند، تصریح کرد: در این پروژه مجهز، استانداردهای لازم برای بیمارستان سوختگی درنظر گرفته شده و جدیدترین تکنیک های ترمیم زخم مانند سلول های بنیادی در این مرکز قابل انجام است.
عین اللهی با بیان اینکه اعتبار خوبی برای ساخت و تکمیل این پروژه تخصیص داده شده است، گفت: قسمت های اصلی تا ۹۸ درصد پیشرفت داشته و طبقات بالاتر روبه اتمام است؛ امیدواریم با بهره برداری از این پروژه و به کارگیری نیروی انسانی متخصص، بتوانیم گامی دیگر در مسیر خدمت به مردم برداریم.
در ادامه، وزیر بهداشت، از روند ساخت پروژه بیمارستان نوین شریعتی که به همت دانشگاه علوم پزشکی تهران در غرب تهران درحال ساخت است، بازدید کرد؛ بیمارستان هزار تختخوابی نوین شریعتی، یک بیمارستان راهبردی برای استان های تهران و البرز به شمار می رود که می‌ تواند نقش مهمی در خدمات رسانی به ویژه در زمان بروز بحران ایفا کند.
دکتر عین اللهی، در ادامه بازدید از پروژه های سلامت محور، از عملیات ساخت پروژه بیمارستانی اسلامشهر و بیمارستان در حال ساخت امام خمینی اسلامشهر با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد، نیز بازدید کرد.
انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع خبر به همراه لینک آن ( در انتهای متن خبر ) نوشته شده است و خبرگزار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 11972 ) را همراه با ذکر موضوع به آدرس  info@khabargozar.com  ایمیل بفرمایید. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه خبرگزار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید