جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5412 |
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶ |
6 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

فدراسیون بسکتبال ایران سه مربی نام آشنای داخلی را برای سپردن هدایت تیم ملی به آن‌ها، مد نظر دارد.

به گزارش ایسنا، سومین جلسه کمیته فنی فدراسیون بسکتبال ایران در حالی روز گذشته برگزار شد که یکی از اصلی‌ترین بحث‌های این نشست، بررسی عملکرد هاکان دمیر، سرمربی ترکیه‌ای تیم ملی و گزینه‌های مد نظر فدراسیون برای جایگزینی این مربی بود.
در حالی که اطلاع رسانی دقیقی از مسائل مطرح شده در این نشست صورت نگرفت، اکنون اما شنیده می‌شود که سه گزینه داخلی در کنار هاکان دمیر، نفراتی هستند که برای برعهده گرفتن هدایت تیم ملی پس از اتمام قرارداد دمیر در اردیبهشت سال آینده، پیشنهاد شده‌اند.
طبق شنیده‌ها مصطفی هاشمی، مهران شاهین‌طبع و مهران حاتمی، در کنار هاکان دمیر، سه گزینه داخلی هستند که فدراسیون بسکتبال تصمیم دارد در صورت قطع همکاری با هاکان دمیر و صلاحدید کمیته فنی و هیات رئیسه، یکی از آن‌ها را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کند.
البته طبق خبرهای موجود، فدراسیون بسکتبال فعلا با هیچ یک از این نفرات بجز مهران شاهین‌طبع، گفت‌وگویی در این رابطه نداشته و باید دید چه زمانی این موضوعات به صورت رسمی مطرح خواهد شد. 
بعد از قطع همکاری سعید ارمغانی با فدراسیون و تیم ملی بسکتبال ایران، هاکان دمیر ترکیه‌ای اردیبهشت امسال قراردادی یکساله با فدراسیون ایران بست. حال که کم‌تر از سه ماه تا پایان قرارداد این مربی ترک زمان باقی است، به دلیل کسب نتایج ضعیف زمزمه‌های جدایی او از تیم ملی ایران شدت گرفته است. 
انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع خبر به همراه لینک آن ( در انتهای متن خبر ) نوشته شده است و خبرگزار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 5412 ) را همراه با ذکر موضوع به آدرس  info@khabargozar.com  ایمیل بفرمایید. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه خبرگزار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید