پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5542 |
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰ |
7 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

کتاب خاطرات «آل پاچینو» در پاییز پیش رو منتشر خواهد شد.

به گزارش ایسنا،‌ کتاب خاطرات «آل پاچینو»‌،‌ بازیگر برنده اسکار با عنوان «سانی بوی»‌ در ماه اکتبر با بازار عرضه خواهد شد.
«گاردین» نوشت، کتاب خاطرات «آل پاچینو» توسط انتشارات «پنگوئن رندوم هاوس» منتشر می‌شود و بر اساس بیانیه‌ای که توسط این انتشارات منتشر شده است، «خاطرات مردی است که چیزی برای از دست دادن و چیزی برای پنهان کردن ندارد.»
در ادامه این بیانیه آمده است: «با این حال، رگه طلایی کتاب جوهره عشق و هدف است. عشق می‌تواند فرد را ناکام بگذارد و ممکن است افراد در جاه‌طلبی‌هایشان شکست بخورند؛‌ یا به عبارتی دیگر همان بارقه‌هایی که می‌درخشند ممکن است کم‌نور شوند. اما آل پاچینو به اندازه کافی خوش‌شانس بود که پیش از آنکه تیره و تارترین طرز فکرها در مورد پاداش‌های دنیوی این حرفه را داشته باشد، عمیقاً عاشق آن شود و به همین دلیل هرگز از عشق دور نشد. دلیل متفاوت بودن او نیز همین است.»
این کتاب خاطرات که روند نگارش آن سال‌ها زمان برده است،‌ روایاتی از دوران کودکی این بازیگر ۸۳ساله در نیویورک، تربیت او توسط والدینش، دوستی او با گروهی از جوانان در برانکس جنوبی و دورانی را که در دبیرستان افسانه‌ای هنرهای نمایشی نیویورک سپری کرد دربرخواهد گرفت. در این کتاب همچنین به فعالیت‌های «آل پاچینو» در صحنه تئاتر پیش‌رو نیویورک پیش از موفقیت‌های بزرگ فیلم‌های سینمایی او پرداخته می‌شود.
با اینکه این کتاب، نخستین کتاب خاطرات «آل پاچینو» محسوب می‌شود، اما نخستین کتابی نیست که توسط او منتشر می‌شود. این هترپیشه در سال ۲۰۰۶ در نگارش کتاب «آل پاچینو: در باب مکالمه با لورانس گروبل» همکاری کرد.
انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع خبر به همراه لینک آن ( در انتهای متن خبر ) نوشته شده است و خبرگزار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 5542 ) را همراه با ذکر موضوع به آدرس  info@khabargozar.com  ایمیل بفرمایید. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه خبرگزار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید