شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-27
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5650 |
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶ |
8 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی در مورد واگذاری ۵۱ درصدی استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی تا پایان سال جاری، بیان کرد: سازمان خصوصی‌سازی بهتر در جریان واگذاری قرار دارد و وظیفه وزارت ورزش تیمداری نیست.

به گزارش ایسنا، سید محمد شروین اسبقیان در حاشیه مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون سوارکاری در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون، اظهار کرد: خداراشکر بعد از ۳۳ ماه انتخابات سوارکاری برگزار شد و همواره وزارت ورزش به نظر مجامع فدراسیون‌ها احترام می‌گذارد و مجمع سوارکاری نیز به مدت چهار سال به کاظمیان اعتماد کرد و امیدواریم با همکاری وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک شرایط سوارکاری در کشور، بهبود یابد.
وی در مورد برخی اعتراض‌ها مربوط به انتخاب اعضای هیات رییسه گفت: اعضای هیات رییسه مدت‌ها قبل معرفی شده بود و رییس فدراسیون پیشنهاد داد که هیات رییسه در مجمع عمومی سال آتی انتخاب شود.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه «هیچ حمایتی از هیچ کاندیدای خاصی در هیچ یک از فدراسیون‌های ورزشی نداریم،» بیان کرد: نظارت بر عملکرد و مدیریت برگزاری انتخابات سالم فدراسیون‌ها در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار دارد.
اسبقیان افزود: وزارت ورزش نظر خاصی در مورد کاندیداهای سوارکاری نداشت چرا که همه قصد دارند به ورزش کمک کنند.
وی در مورد برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان به منظور مقابله با فسادهای موجود در حوزه سوارکاری، بیان کرد: وزیر ورزش و جوانان مدیری فسادستیز است و اجازه نخواهیم داد خلاف مقررات و موازین شرعی در فدراسیون‌های ورزشی اتفاقی رخ دهد.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مورد واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی تا پایان سال جاری، عنوان کرد: قطعا آنچه از سوی سخنگوی دولت مطرح شده مدنظر قرار می‌گیرد و سازمان خصوصی‌سازی بهتر در جریان واگذاری این دو باشگاه قرار دارد اما تاکید می‌کنیم که وظیفه وزارت ورزش و جوانان تیمداری و باشگاهداری نیست و صرفا نظارت را در دستور کار دارد.
انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع خبر به همراه لینک آن ( در انتهای متن خبر ) نوشته شده است و خبرگزار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 5650 ) را همراه با ذکر موضوع به آدرس  info@khabargozar.com  ایمیل بفرمایید. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه خبرگزار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید