شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5662 |
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹ |
8 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

رئیس مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت، از افزایش بارداری و تولد فرزند در گروه‌های سنی بیشتر از ۳۵ سال در کشور خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، رییس مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت با اشاره به تکالیف ۶۰ درصدی وزارت بهداشت در کل ۷۳ ماده قانون جوانی جمعیت، از افزایش بارداری و تولد فرزند در گروه‌های سنی بیشتر از ۳۵ سال در کشور خبر داد.
ایرنا در خبری نوشت: صابر جباری فاروجی با بیان اینکه الگوی باروری در کشور تغییر یافته و رو به افزایش است، اظهار داشت: تولد فرزندان دوم تا سوم، ۲.۵ درصد و فرزندان سوم تا چهارم و بیشتر، ۱۵ درصد رشد داشته که این نشان از اهمیت قانون جوانی جمعیت است.
رییس مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت ارتقای شاخص‌های اقتصادی و رفاهی را عامل اصلی در تغییر الگوی باروری ندانست و گفت: خوشبختانه در قانون جوانی جمعیت به رفع موانع فرزندآوری توجه شده و یکی از آن موانع، بعد اقتصادی است که در این زمینه، امتیاز خرید خودرو، ارائه زمین مسکونی و سهام فرزندآوری در نظر گرفته شده است.

۴۷۲۳۶

منبع: خبرگزاری خبرآنلاین

منبع خبر به همراه لینک آن ( در انتهای متن خبر ) نوشته شده است و خبرگزار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 5662 ) را همراه با ذکر موضوع به آدرس  info@khabargozar.com  ایمیل بفرمایید. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه خبرگزار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید