پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 5797 |
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷ |
9 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

سریال «آمرلی» با بازی مصطفی زمانی از روز جمعه (۲۵ اسفندماه) همزمان با پخش در عراق از شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از روابط عمومی سریال، سریال «آمرلی» محصول شرکت «فیروزه»، از روز جمعه به مناسبت ماه مبارک رمضان، همزمان با پخش در شبکه الرابعه عراق در پلتفرم «فیلم‌نت» نیز پخش خواهد شد.
این سریال در ژانر درام، عاشقانه و جنگی است که در کشور عراق تولید شده و قرار است روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه از شبکه نمایش خانگی پخش شود.
در خلاصه داستان این سریال آمده است: «آمرلی داستان عاشقانه‌ یک خبرنگار عراقی برای یافتن راز زندگی‌اش در یک موقعیت جنگی است…»
«آمرلی» به کارگردانی احمد ابراهیم احمد و تهیه‌کنندگی امیر مهدی پوروزیری ساخته شده و پخش بین‌المللی آن‌ توسط شرکت نوراویژن انجام شده است.
مصطفی زمانی و ناریمان الصالحی نقش‌های اصلی این سریال را برعهده‌ دارند و پوستر ایرانی این اثر را محمد موحدنیا طراحی کرده است.

۵۷۵۷

منبع: خبرگزاری خبرآنلاین

منبع خبر به همراه لینک آن ( در انتهای متن خبر ) نوشته شده است و خبرگزار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 5797 ) را همراه با ذکر موضوع به آدرس  info@khabargozar.com  ایمیل بفرمایید. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه خبرگزار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید