پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6143 |
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱ |
9 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

شهردار منطقه ۷ از آغاز به کار ایستگاه متروی بهارشیراز از امروز خبر داد.

به گزارش ایسنا، آبادیان صبح امروز در حاشیه آیین بهره‌برداری از سه ایستگاه جدید به مترو به همراه ایستگاه تبادلی تربیت مدرس و دو ورودی در خط مترو تهران با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ایستگاه بهار شیراز براساس معماری ایرانی و اسلامی و مصوبه کمیته ای که در این راستا شکل گرفته طراحی و ساخته شده است، گفت: ایستگاه بهارشیراز از امروز خدمات دهی خود را آغاز خواهد کرد و درهایش برای استفاده مردم گشوده خواهد شد.
وی در خصوص سرانجام زیرگذر میدان سپاه با بیان اینکه مطالعات این مهم انجام شده و حتی مشاوران ذی صلاح انتخاب شده‌اند، تصریح کرد: تحویل زمین انجام شده و جا دارد از سپاه بابت تحویل زمین تجهیز کارگاه تشکر کنیم.
شهردار منطقه ۷ با بیان اینکه پیمانکار اجرای این زیرگذر انتخاب شده و مسیر ترافیکی و تغییر جهت در هماهنگی با پلیس انتخاب شده است، گفت: امیدواریم اوایل سال آینده این زیرگذر که حد فاصل خواجه نصیر به سمت صیاد شیرازی شمال است، اجرایی شود و مسیر غرب به شمال اتصال یابد.
وی با بیان اینکه چراغ قرمزی که در میدان سپاه است با این زیرگذر حذف می شود، اظهار کرد: کمتر از یک سال برای اجرای این پروژه زمان نیاز داریم.
انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع خبر به همراه لینک آن ( در انتهای متن خبر ) نوشته شده است و خبرگزار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6143 ) را همراه با ذکر موضوع به آدرس  info@khabargozar.com  ایمیل بفرمایید. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه خبرگزار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید