جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6161 |
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱ |
11 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

اولین دستگاه سوزوکی جیمنی پلاک ملی را دریافت کرد. این شاسی بلند آفرودی توسط شرکت راسا موتور خاورمیانه به بازار ایران آمده و فعلاً فروش نسخه ۵ در آن آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش آخرین خودرو، اولین سوزوکی جیمنی پلاک ملی از نسخه سه در این شاسی بلند ژاپنی است که مالکیت آن برای شرکت راسا موتور خاورمیانه بوده و به تست های فنی اختصاص داشته است. حال گفته می شود که بزودی پلاک ملی جیمنی ۵ در هم صادر می شود و در آینده نزدیک، فروش نسخه سه در این محصول وارداتی هم در سامانه آغاز می گردد.

سوزوکی جیمنی سه در با نسخه GLX توسط راسا موتور خاورمیانه به فروش می رسد. این خودرو به پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است. این پیشرانه چهار سیلندر و ۱۶ سوپاپ ۱۰۱ اسب بخار قدرت را با گشتاور۱۳۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده جیمنی راسا موتور خاورمیانه از نوع ۴ سرعته اتوماتیک AT با فناوری اووِر درایو است که توان را به چرخ های جلو و عقب می رساند. مصرف سوخت بهینه جیمنی کمتر از ۷ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است و یکی از کم استهلاک ترین پیشرانه های کمپانی سوزوکی را دارد.

سوزوکی جیمنی راسا موتور خاورمیانه در تیپ GLX به فرمان کمکی برقی، تنظیم وضعیت انتقال قدرت چرخ های جلو و عقب با قابلیت کمک سنگین، شبیه ساز قفل دیفرانسیل الکتریکی، کروز کنترل، نمایشگر لمسی ۹ اینچی، شش کیسه هوا، سنسور پارک و دوربین دنده عقب، تهویه اتوماتیک، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، فناوری LED چراغ ها با چراغشوی، سنسور نور و… مجهز است.
۲۲۷۲۲۷

منبع: خبرگزاری خبرآنلاین

منبع خبر به همراه لینک آن ( در انتهای متن خبر ) نوشته شده است و خبرگزار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6161 ) را همراه با ذکر موضوع به آدرس  info@khabargozar.com  ایمیل بفرمایید. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه خبرگزار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید