پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6170 |
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱ |
2 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

استقلال با یک تغییر جزئی در ترکیب خود مقابل هوادار به میدان خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نظر نمی‌رسد استقلال در بازی با هوادار تغییر چندانی در ترکیب خود داشته باشد و با بازگشت روزبه چشمی در خط هافبک و حضور ایمان سلیمی در خط دفاعی نکونام آماده مصاف با تیم همبازی سابق خود مسعود شجاعی شود.
در گزارش ورزش سه آمده است: آبی‌ها در هفته بیستم لیگ برتر با تساوی در دربی پایتخت صدرجدول را حفظ کردند و فاصله امتیازی با رقبای خود را نگه داشتند اما در این مسابقه به دنبال کسب ۳ امتیاز خواهند بود تا در صورت لغزش رقبا فاصله امتیازی را بیشتر از قبل کنند.
در این مسابقه نقطه قابل اطمینان استقلال بدون تغییر مانند تمامی مسابقات خواهد بود، سیدحسین حسینی با عملکرد نسبتا خوبی که در دربی پایتخت داشت مقابل هوادار هم به میدان خواهد رفت، حسینی در بازی قبل ۲ گل از این تیم دریافت کرد و در بازی امروز به دنبال بسته نگه داشتن دروازه خود خواهد بود.

خط دفاع استقلال با بازگشت روزبه چشمی به خط میانی با یک تغییر رو به رو خواهد شد و شانس حضور ایمان سلیمی در این مسابقه زیاد خواهد بود، سلیمی در دقایق پایانی دربی به میدان فرستاده شد و با آمادگی خوبی که داشت در یارگیری موفق عمل کرد و امروز به همراه آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا دفاع سه نفره استقلال را تشکیل خواهد داد.
دو سوپرایز احتمالی در ترکیب استقلالی‌ها می‌تواند انجام شود، حضور میلاد فخرالدینی و جعفر سلمانی برای استراحت دادن به حردانی و جلالی دور از انتظار نخواهد بود، اما اگر نکونام قصد استراحت دان به آنها را نداشته باشد صالح حردانی و ابوالفضل جلالی در این مسابقه دو فول بک استقلال هستند مگر اینکه جواد نکونام قصد نیمکت نشین کردن آنها پس از انجام یک مسابقه سخت داشته باشد و از میلاد فخرالدینی یا جعفر سلمانی استفاده کند، این اتفاق اگر در ترکیب اصلی هم رخ ندهد بدون شک در جریان مسابقه اتفاق خواهد افتاد و نکونام استراحت بیشتری به فول بک‌های خود خواهد داد.
روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور و آرش رضاوند ۳ هافبک میانی استقلال هستند و مانند دیگر مسابقات در میانه میدان ایفای نقش می‌کنند، امید حامدی‌فر به دلیل محرومیت در این مسابقه غایب خواهد بود و زبیر نیک‌نفس از روی نیمکت کار را شروع خواهد کرد.
گوستاوو بلانکو و جلال‌الدین ماشاریپوف دو مهاجمی هستند که راه‌های گلزنی مقابل هوادار را جست‌وجو می‌کنند و در ترکیب اصلی استقلال قرار خواهند گرفت، مهرداد محمدی ستاره استقلال در بازی رفت که دو گل و یک پنالتی به نام خود ثبت کرد در این مسابقه به احتمال زیاد برای دقایقی به میدان خواهد رفت و شانس حضور مجدد به او داده خواهد شد
جواد نکونام در این مسابقه هدفی جز کسب ۳ امتیاز نخواهد داشت و چهره هجومی‌تری از استقلال نسبت به دربی را در این مسابقه شاهد خواهیم بود و در صورت عدم کسب نتیجه لازم با حضور مهره‌های هجومی بیشتر آبی‌ها شانس گلزنی خود را افزایش خواهند داد.
دیدار هوادار و استقلال ساعت ۲۱:۰۰ امروز برگزار خواهد شد و آخرین مسابقه هفته بیست و یکم لیگ برتر خواهد بود.
۲۵۱۲۵۱

منبع: خبرگزاری خبرآنلاین

منبع خبر به همراه لینک آن ( در انتهای متن خبر ) نوشته شده است و خبرگزار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6170 ) را همراه با ذکر موضوع به آدرس  info@khabargozar.com  ایمیل بفرمایید. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه خبرگزار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید