جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6209 |
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶ |
4 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

جاده چالوس از ساعت ۱۱ از محدوده پل زنگوله از جنوب به شمال، مسیر یک‌طرفه خواهد شد. 

به گزارش خبرآنلاین، جانشین رئیس پلیس راه کشور از یک‌طرفه شدن جاده چالوس در مسیر جنوب به شمال از ساعت ۱۱ امروز (یکشنبه) خبر داد و گفت: در حال حاضر محور هراز دارای ترافیک روان است و گره ترافیکی خاصی در این مسیر مشاهده نمی‌شود.
«سرهنگ سیاوش محبی» جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا در گفت‌وگو با ایلنا درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور توضیح داد: در حال حاضر محور هراز دارای ترافیک روان است و گره ترافیکی خاصی در این مسیر مشاهده نمی‌شود، اما با توجه به شروع سفرهای نوروزی و حجم سنگین ترافیک، امروز (یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲)، جاده چالوس از ساعت ۱۱ از محدوده پل زنگوله از جنوب به شمال، مسیر یک‌طرفه خواهد شد.
وی افزود: هم‌اکنون بیشتر محورهای خروجی شهر تهران از ترافیک پرحجم برخوردار هستند و در محورهای مواصلاتی دیگر استان‌های زیارتی و سیاحتی از جمله خراسان رضوی، قم، فارس و سمنان نیز ترافیک پرحجم گزارش شده، اما خوشبختانه در هیچ‌کدام از این محورها گره ترافیکی سنگینی مشاهده نمی‌شود و نیازی به اعمال محدودیت‌های ترافیکی نیست.
جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا با بیان این که اجرای طرح نوروزی پلیس راهنمایی و رانندگی از ۲۴ اسفند در سراسر کشور آغاز شده است، اظهار داشت: با توجه به این که در چهارمین روز اجرای طرح نوروزی قرار گرفته‌ایم، خوشبختانه وضعیت اجرای طرح مناسب ارزیابی می‌شود و جا دارد از همکاری خوب شهروندان و سایر نهادهای ذی‌ربط از جمله هلال احمر، راهداری، اورژانس و… با پلیس راهور تشکر کنیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در چهار روز گذشته سفرهای نوروزی با ایمنی بیشتری نسبت به سال‌های گذشته در جریان بوده است و امیدواریم با تداوم این روند و بخصوص با همکاری بیشتر مردم با پلیس راهنمایی و رانندگی، امسال شاهد کاهش تعداد تصادفات و جان‌باختگان حوادث رانندگی در تعطیلات نوروز باشیم.

۲۳۳۲۳۶

منبع: خبرگزاری خبرآنلاین

منبع خبر به همراه لینک آن ( در انتهای متن خبر ) نوشته شده است و خبرگزار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6209 ) را همراه با ذکر موضوع به آدرس  info@khabargozar.com  ایمیل بفرمایید. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه خبرگزار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید