پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-28
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6748 |
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱ |
3 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کاهش ۱۲ درصدی سرقت در پایتخت خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار عباسعلی محمدیان در رزمایش نوروز ۱۴۰۳ که صبح امروز در میدان آزادی تهران برگزار شد، با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و سال نو به مردم و پرسنل انتظامی گفت:‌سال گذشته و در آستانه نوروز ۱۴۰۲ در همینجا به مردم تهران اطمینان دادیم که با آرامش به سفرهای نوروزی بروند چراکه پلیس آمادگی کامل برای حفظ نظم و آرامش دارد و امروز باز هم این قول را به مردم که به سفر رفته یا در طول تعطیلات در شهر هستند و همچنین به مسافران نوروزی می‌دهیم.
وی با بیان اینکه اینکه در سال ۱۴۰۲ برخورد با مواردی نظیر سرقت، فروش موادمخدر، جمع آوری معتادان متجاهر و … با جدیت دنبال شد، گفت:  با اقدامات انجام شده از سوی ماموران و همچنین با همراهی و همکاری خوب مردم، موفق شدیم تا خرده فروشان موادمخدر را شناسایی و دستگیر کنیم. همچنین در جمع آوری معتادان متجاهر نیز اقدامات خوبی انجام شد.
محمدیان با اشاره به مرتبط بودن مواردی نظیر سرقت و اعتیاد با یکدیگر گفت: همکاران من در پلیس پایتخت موفق شدند تا با اجرای طرح‌های مختلف از ابتدای سال تا کنون سرقت را در پایتخت ۱۲ درصد کاهش دهند که آمار قابل توجهی است.
رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در حفظ، تامین و ارتقاء امنیت گفت: در همین راستا نیز از مشارکت خوب مردم تهران طی یک سال گذشته در تامین نظم و امنیت تشکر می‌کنم.
وی در ادامه به اقدامات و تمهیدات پلیس در ایام نوروز ۱۴۰۳ پرداخت و گفت: ۱۲۰ ایستگاه نوروزی را در نقاط مختلف شهر تهران دایر کردیم و این ایستگاه‌ها علاوه بر کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و مراکز انتظامی ما به مردم خدمات ارائه می‌کنند. همچنین تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا تصادفات به ویژه تصادفات جاده‌ای را کاهش دهیم.
محمدیان با اشاره به همزمانی نوروز و ماه مبارک رمضان نیز گفت: بیش از ۳۰۰ تیم مشترک بین اتحادیه‌های صنفی و واحد نظارت بر اماکن پلیس هماهنگ شده‌اند تا با حفظ شئونات اسلامی ماه مبارک رمضان را پشت سر بگذاریم.
انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع خبر به همراه لینک آن ( در انتهای متن خبر ) نوشته شده است و خبرگزار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6748 ) را همراه با ذکر موضوع به آدرس  info@khabargozar.com  ایمیل بفرمایید. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه خبرگزار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید