سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-23
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6826 |
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶ |
2 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

سازمان هواشناسی آخرین پیش‌بینی‌ها را از وضعیت جوی کشور طی روزهای آینده اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین، رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: با ورود سامانه بارشی به کشور در روزهای جمعه و یکشنبه (۳ و ۵ فروردین ماه) در بیشتر استان‌ها بارش باران پیش‌بینی می‌شود.
صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی اظهارکرد: چهارشنبه (۱ فروردین ماه) در غالب مناطق کشور به جز نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب غرب خوزستان، در ساعاتی از روز بارش و وزش باد خواهیم داشت و به تدریج از مقدار ابرناکی و بارندگی در این مناطق کاسته می شود. همچنین شدت بارش برای استان های گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی است.
وی اظهار کرد: پنجشنبه (۲ فروردین ماه) در غالب مناطق کشور جوی آرام مستقر می شود. همچنین در روز جمعه (۳ فروردین ماه) با ورود سامانه بارشی به جنوب غرب کشور در استان های واقع در جنوب غرب، جنوب و غرب کشور، همچنین در غرب کرمان و اصفهان، مناطقی از دامنه های جنوبی البرز شامل استان های زنجان، قزوین، البرز و تهران رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.
رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: شنبه (۴ فروردین ماه) در شمال غرب، برخی مناطق کرمانشاه و همدان، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال شرق کشور بارش پیش بینی می شود و بعد از ظهر این موج از شمال شرق خارج می شود.
ضیاییان گفت: یکشنبه (۵ فروردین ماه) با نفوذ سامانه بارشی دیگری به مرزهای غربی، ابرناکی و بارش در مناطقی از جنوب غرب و جنوب همچنین در استان های مرزی واقع در شمال غرب و غرب کشور آغاز می شود.
رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا همچنین اظهار کرد: خلیج فارس تا جمعه و دریای خزر تا روز پنجشنبه مواج است.
وی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲ فروردین جاری) صاف تا قسمتی ابری در صبح وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (۳ فروردین جاری) کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۹درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
ضیاییان در پایان اظهار کرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۳- و ۵- درجه سانتیگراد و بندرعباس با بیشینه دمای ۳۱ و ۳۳ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

۲۳۳۲۳۶

منبع: خبرگزاری خبرآنلاین

منبع خبر به همراه لینک آن ( در انتهای متن خبر ) نوشته شده است و خبرگزار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6826 ) را همراه با ذکر موضوع به آدرس  info@khabargozar.com  ایمیل بفرمایید. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه خبرگزار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید