پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6917 |
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱ |
8 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه راهبرد اصلی سازمان بازرسی در سال گذشته جهت‌دهی برنامه‌ها در راستای بررسی عملکرد دستگاه‌ها با محوریت مهار تورم، رشد تولید و حمایت از سرمایه گذاری بود، گفت: در سال جدید ادامه کار در رفع بخش‌های دیگری از گلوگاه‌های فساد، دنبال می‌شود و بی‌شک دستگاه قضایی و سازمان بازرسی کل کشور در تحقق شعار سال جدید «جهش تولید با مشارکت مردم» همچون گذشته با تمام قوا به وظایف خود عمل می‌کند.

به گزارش ایسنا، ذبیح الله خداییان در پیامی فرا رسیدن سال جدید و تقارن آن با ماه مبارک رمضان را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:
«بسمه تعالی 
یا مقلّب الْقلوب و الْأبْصار یا مدبّر اللّیْل و النّهار»   «یا محوّل الْحوْل و الْأحْوال حوّلْ حالنا إلی أحْسن الْحال
با اراده الهی، بهاری دیگر از راه رسید و طبیعت خفته را از خواب بیدار کرد و تقارن آن با ماه مبارک رمضان فرصت صیقل روح در نور قرآن را به همراه آورده است. مقام معظم رهبری طی سال‌های گذشته به صورت مکرر بر ضرورت حمایت از تولید داخلی، حل مشکلات تولید، اصلاح سیاست‌ها و مقررات، تسهیل در دسترسی به منابع و فناوری‌ها و کاهش موانع مالی و اجتماعی جهت توسعه کسب و کارها تاکید ویژه کرده‌اند.
بر همین اساس راهبرد و رویکرد اصلی سازمان بازرسی کل کشور در سالی که گذشت، جهت‌دهی برنامه‌های نظارت و بازرسی در راستای بررسی عملکرد دستگاه‌های ذی‌ربط نسبت به تکالیف قانونی با محوریت شعار سال یعنی مهار تورم، رشد تولید و حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید ملی، بود. در این میان از وظایف ذاتی خود نیز غافل نبوده به نحوی که مسدودسازی گلوگاه‌های فسادخیز به عنوان بستری برای شکل‌گیری و تشدید فساد و اجرای نظارت‌های پیشگیرانه را نیز در دستورکار قرار داده و به منظور اصلاح و مسدود کردن گلوگاه‌های شناسایی شده، پیشنهادات و راهکارهای عملیاتی نیز به دستگاه‌های اجرایی ارائه کرده است.
برگزاری نشست‌های مختلف با وزرا و مسئولان کشور با اهداف مورد اشاره از دیگر اقداماتی بود که در سال ۱۴۰۲ انجام شده و در سال جدید نیز با همتی مضاعف ادامه کار در رفع بخش‌های دیگری از گلوگاه‌های فساد، دنبال خواهد شد و بی شک دستگاه قضایی و سازمان بازرسی کل کشور هم در تحقق شعار سال جدید «جهش تولید با مشارکت مردم» همچون گذشته با تمام قوا به وظایف خود عمل می‌کند.
اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات بی دریغ همه همکاران گرامی در سازمان بازرسی کل کشور، رجای واثق دارم سال ۱۴۰۳ همچون سال‌های گذشته سالی سرشار از تلاش و کوشش همکاران در اجرایی کردن منویات رهبر معظم انقلاب و تاکیدات رئیس قوه قضاییه و بسترساز فرصت‌های مناسب برای خدمت رسانی سهل، سریع و مطلوب‌تر در دستگاه قضایی باشد.
امید است در سال جدید با توکل به خداوند متعال و عزمی مصمم و با برنامه ریزی و پشتکار در جهت خدمتگزاری بهتر به مردم شریف میهن اسلامی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و سربلند باشیم.»
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع خبر به همراه لینک آن ( در انتهای متن خبر ) نوشته شده است و خبرگزار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6917 ) را همراه با ذکر موضوع به آدرس  info@khabargozar.com  ایمیل بفرمایید. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه خبرگزار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید