جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6979 |
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶ |
7 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا آخرین وضعیت هوا را تشریح کرد.

به گزارش خبرآنلاین، رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از یکشنبه خبر داد.
صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا، در تشریح آخرین وضعیت هوا براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی گفت: پنجشنبه (۲ فروردین ماه) در غالب مناطق کشور امروز جوی ارام حاکم است و فعالیت سامانه بارشی محدود به شمال خراسان رضوی، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز شمالی و مناطقی از شمال غرب خواهد بود. جمعه با گذر موج از روی کشور در استانهای واقع در جنوب غرب، غرب، جنوب شمال غرب و غرب کشور، ارتفاعات البرز مرکزی شامل استانهای قزوین، البرز، تهران، غرب کرمان و جنوب استان های یزد و اصفهان رگباران باران و گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.
وی افزود: شنبه در شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور بارش رخ خواهد داد. یکشنبه با ورود سامانه بارشی به کشور نوار غربی کشور و بخش هایی از جنوب و مرکز کشور ابرناکی، بارش باران و وزش باد شدید پیش بینی می شود. این سامانه بارشی دوشنبه ضمن تقویت، غیر از نوار شرقی کشور در سایر نقاط کشور نیز فعال خواهد بود. امروز دریای خزر و طی دو روز اینده و نیز از بعدازظهر یکشنبه و طی دوشنبه هفته اینده خلیج فارس مواج و متلاطم است.
وی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۳ فروردین) صاف به تدریج افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده همراه با وزش باد با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و طی ‌شنبه (۴ فروردین) صاف تا کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

۲۳۳۲۳۶

منبع: خبرگزاری خبرآنلاین

منبع خبر به همراه لینک آن ( در انتهای متن خبر ) نوشته شده است و خبرگزار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6979 ) را همراه با ذکر موضوع به آدرس  info@khabargozar.com  ایمیل بفرمایید. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه خبرگزار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید