جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 6985 |
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶ |
4 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

جانشین پلیس راه فراجا از جان باختن ۵ عضو یک خانواده در حادثه تصادف یک دستگاه خودروی پژو با یک دستگاه تریلی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، جانشین پلیس راه فراجا گفت: شب گذشته ساعت ۴ صبح، یک دستگاه سواری‌ پژو در استان خراسان رضوی- محور نیشابور، به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده با یک دستگاه تریلی که در محل ایمن و پارکینگ پارک شده بود، از پشت برخورد کرده و منجر به فوت ۵ نفر از اعضای یک خانواده شده است.
سرهنگ «سیاوش محبی» جانشین پلیس راه فراجا در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور عنوان کرد: امروز نیز محورهای خروجی تهران و سایر کلانشهرها، محورهای منتهی به استان‌های خراسان رضوی، استان‌های شمالی، قزوین، قم، فارس و به طور کلی اکثر محورهای مواصلاتی از ترافیک پرحجمی برخوردار هستند.
جانشین پلیس راه فراجا تصریح کرد: در محور هراز هم اکنون طول محور پرحجم است و در محدوده‌های منظریه، آب اسک و تونل وانا به صورت مقطعی جنوب به شمال ترافیک سنگین است.
سرهنگ محبی ادامه داد: در محور چالوس و آزادراه تهران شمال، شاهد ترافیک سنگینی هستیم، به خصوص در محدوده‌های پل زنگوله و قبل از تونل‌های ۱۳ و ۱۸ از ساعت ۹ صبح امروز؛ دوم فروردین ماه نیز تردد وسایل نقلیه از مرزن آبان به سمت تهران ممنوع شده است و ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح نیز محور چالوس و آزادراه تهران شمال – جنوب به شمال مسیر یک طرفه خواهد شد و این محدودیت تا ساعت ۲۱ یا ۲۲ شب ادامه دارد.
جانشین پلیس راه فراجا افزود: توصیه می‌شود هم وطنانی که قصد سفر دارند، در مسیرهای بیرون از شهر استراحت در طول سفر را مدنظر قرار دهند. متاسفانه شب گذشته ساعت ۴ صبح، یک دستگاه سواری‌ پژو در استان خراسان رضوی- محور نیشابور، به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده با یک دستگاه تریلی که در محل ایمن و پارکینگ پارک شده بود از پشت برخورد کرده و منجر به فوت ۵ نفر از اعضای یک خانواده شده است.
وی متذکر شد: نباید به دلیل‌عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، روزهای شادی عید نوروز را با از دست دادن جان عزیزان به خاطراتی بد تبدیل کرد.
سرهنگ محبی در پایان یادآوری کرد: تردد تریلرها در سایر محورهای کشور ممنوع است.

۲۳۳۲۳۶

منبع: خبرگزاری خبرآنلاین

منبع خبر به همراه لینک آن ( در انتهای متن خبر ) نوشته شده است و خبرگزار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 6985 ) را همراه با ذکر موضوع به آدرس  info@khabargozar.com  ایمیل بفرمایید. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه خبرگزار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید