جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7045 |
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱ |
6 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور پیامی ضمن تبریک سال نو، از اقدامات موثر اعضای شوراهای ائتلاف سراسر کشور در سال گذشته تقدیر و بر لزوم توجه مضاعف به بیانات رهبر معظم انقلاب توسط نیروهای انقلابی و نمایندگان مجلس دوازدهم تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، متن پیام غلامعلی حداد عادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب که آن را در تاریخ دوم فروردین یکهزارو چهارصد وسه منتشر کرده، به این شرح است:  «برادران گرامی ، خواهران ارجمند. اعضای محترم شوراهای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در سراسر کشور. فرارسیدن نوروز و حلول سال نو را که با ماه مبارک رمضان و بهارطبیعت مقارن شده است به حضور یکایک شما تبریک می گوید و برای ملت ایران در سال جدید از درگاه خداوند کریم سعادتمندی و بهروزی مسئلت می کند.
از جمله وظایفی که نیروهای ائتلاف در سال ۱۴۰۲ برعهده داشتند، معرفی نامزدهای شایسته نمایندگی مجلس شورای اسلامی به مردم بود که جا دارد از تلاش همگان در ایفای این وظیفه خطیر سپاسگزاری شود.
می‌توان گفت مجلس دوازدهم با همه فراز و فرودی که در جریان انتخابات شاهد آن بودیم ، در کلیت خود، مجلسی انقلابی و کارآمد و در خط اسلام و خدمت به مردم است و مجلسی خواهد بود که از ارزش های دایمی انقلاب اسلامی از قبیل ” استقلال و آزادی و جمهوریت و اسلام” پاسداری خواهد کرد و می‌توان امیدوار بود که این مجلس با حرکت در مسیری که رهبری معظم انقلاب اسلامی ترسیم فرموده‌اند در رفع مشکلات مردم گام های موثری بردارد و به پیش برود.
مقام معظم رهبری در دیدار نوروزی خود در نخستین روز سال نو ، با انتخاب شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» برای چندمین بار بر حل مشکلات اقتصادی به ویژه با مشارکت مردم تاکید کردند و با یادآوری دو کلید واژه «ایمان» و «امید» همگان را به پرهیز از اختلاف و نفرت افکنی فراخواندند همان طور که چند روز قبل از آن نیز در دیدار نمایندگان مجلس خبرگان، به صورت خاص نمایندگان مجلس دوازدهم را به دوری از ستیزه‌گری‌های دشمنانه دعوت کرده بودند.
امید است این رهنمودها که برخاسته از معنویت اسلامی و به مصلحت کشور است هم مورد توجه اعضای شورای ائتلاف و هم به صورت خاص مورد عنایت نمایندگان مجلس دوازدهم قرار بگیرد و همگان با وحدت و همدلی و با عزمی راسخ و بصیرتی نافذ به مقابله با توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی اقدام داشته باشیم و دو مفهوم ارزشمند ایمان و امید را نصب العین خود سازیم و راه را برای رسیدن به قله‌های پیشرفت کوتاهتر و هموارتر سازیم.»
انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع خبر به همراه لینک آن ( در انتهای متن خبر ) نوشته شده است و خبرگزار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 7045 ) را همراه با ذکر موضوع به آدرس  info@khabargozar.com  ایمیل بفرمایید. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه خبرگزار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید