جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7087 |
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱ |
7 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

رییس مرکز اطلاعات ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک سنگین در برخی محورهای شمالی کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت و گو با ایسنا، درباره محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در محورهای شمالی تردد وسایل نقلیه از محورهای چالوس و هراز و آزادراه تهران – شمال مسیر(شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است، همچنین در آزادراه تهران – شمال مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره ۱۲ تا ۱۳ و تونل شماره ۱۷ تا شهرستانک و تونل البرز تا انتهای آزادراه و در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده سیاه بیشه ترافیک سنگین مشاهده می شود.
وی افزود: در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده های گالری امازاده هاشم ، لاسم ، آب اسک و بایجان و در آزادراه قزوین – رشت محدوده بک باغی نیز ترافیک سنگین مشاهده می شود. در آزادراه کرج – قزوین محدوده های مهرویلا و مهرگان نیز ترافیک سنگین مشاهده می شود.
وی ادامه داد: در محور فیروزکوه (رفت و برگشت) تردد به شکل روان در حال انجام است و در محورهای شمالی مداخلات جوی وجود ندارد و تنها بارش باران در برخی از محورهای استان کردستان مشاهده می شود.
انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع خبر به همراه لینک آن ( در انتهای متن خبر ) نوشته شده است و خبرگزار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 7087 ) را همراه با ذکر موضوع به آدرس  info@khabargozar.com  ایمیل بفرمایید. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه خبرگزار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید