پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-18
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7216 |
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵ |
7 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

فرمانده مرزبانی فراجا در بازدید از یگان‌های مرزی هنگ مهران، از تلاش مرزبانان در تأمین امنیت مرزها قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی انتظامی در ادامه بازدیدهای نوروزی از یگان های مرزی هنگ مهران بازدید و از تلاش مرزبانان در تأمین امنیت مرزهای کشور قدردانی کرد.
سردار گودرزی در این بازدید در جمع مرزبانان با تبریک سال نو و عرض خداقوت و قبولی طاعات و عبادات مرزبانان در ماه مبارک رمضان، گفت: شما مرزبانان با شب بیداری و تلاش مضاعف، در این ایام مبارک با زبان روزه از مرزهای ایران اسلامی حراست و پاسداری می کنید که قطعاً مردم ایران قدردان این تلاش شما هستند.
وی با اینکه مردم در تعطیلات نوروزی بدون دغدغه امنیت به سفر عزیمت می کنند، اظهار داشت: مرزبانان در تفرجگاها و سواحل کشور، در پایان تعطیلات در خدمت مردم هستند و از امداد رسانی و تأمین امنیت مسافران از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد.
براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده مرزبانی فراجا در بخش دیگر سخنان خود بر اهمیت دفاع از مرزهای اسلام در ماه مبارک رمضان تأکید داشت و اظهار کرد: جهان امروز دنیای تکاثر و تکاشف و جدال ماده با معنویت انسان است؛ آن انسان هایی می توانند از این مهلکه جان و روان سالم و فرهیخته بدر برند که در دعا و نیایش و عبادت به ویژه در ماه های چون رمضان المبارک و شبهایی چون لیالی قدر و نزول قرآن، به باز پروری اندیشه و روح خویش بپردازند.
 انتهای پیام 

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع خبر به همراه لینک آن ( در انتهای متن خبر ) نوشته شده است و خبرگزار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 7216 ) را همراه با ذکر موضوع به آدرس  info@khabargozar.com  ایمیل بفرمایید. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه خبرگزار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید