پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-25
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7478 |
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶ |
6 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران به منظور کسب سهمیه پارالمپیک پاریس به چین می‌رود.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های انتخابی کسب سهمیه پارالمپیک پاریس در رشته والیبال نشسته بانوان از ۱۵ فروردین در چین برگزار می‌شود و آخرین اردوی آماده‌سازی تیم بانوان برای شرکت در این مسابقات از امروز پنجم فروردین در محل کمپ تیم‌های ملی فدراسیون جانبازان و توانیابان برگزار می‌شود و تا دهم فروردین ادامه خواهد داشت. معصومه زارعی، فاطمه جهانی، زهرا لطفی، حدیث رضایی، زینب ملکی، زهرا دانایی، زهرا نجاتی‌عارف، فاطمه عباسی، عشرت کردستانی، فرزانه حیدری، مهری فلاحی و سپیده جمال دوست املش ملی‌پوشان اعزامی به این تورنمنت هستند.
هدایت تیم ملی والیبال نشسته بانوان را لیلا بریانیان، سرمربی و فرید صائبی، مشاور فنی تیم ملی برعهده دارند. ملی پوشان‌کشورمان دهم فروردین به کشور چین سفر خواهند کرد. بانوان‌ والیبال نشسته در اولین دیدار خود روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ساعت ۱۱:۳۰ به مصاف تیم ژاپن می‌روند و روز پنج‌شنبه ۱۶ فروردین ساعت ۴:۳۰ صبح با چین دیدار خواهند داشت.
هم‌چنین روز جمعه ۱۷ فروردین تیم ایران ساعت ۱۱:۳۰ با مغولستان رقابت خواهد کرد و شنبه ۱۸ فروردین ساعت ۶:۳۰ صبح به مصاف تایلند می‌رود.
تیم ملی روز یک‌شنبه ۱۹ فروردین ساعت ۹:۳۰ با اسلوانی رقابت خواهد کرد و روز دوشنبه ۲۰ فروردین ساعت ۹:۳۰ به مصاف آلمان می‌رود.
ملی پوشان‌کشورمان هم‌چنین روز سه‌شنبه ۲۱ فروردین ساعت ۶:۳۰ با اوکراین دیدار خواهند داشت.
انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع خبر به همراه لینک آن ( در انتهای متن خبر ) نوشته شده است و خبرگزار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 7478 ) را همراه با ذکر موضوع به آدرس  info@khabargozar.com  ایمیل بفرمایید. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه خبرگزار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید