جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 7901 |
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳ |
9 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از انسداد محور کرج – چالوس و آزاد راه تهران شمال در هر دو مسیر تا اطلاع ثانوی خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره اظهار کرد: امروز (۷ فروردین) محور کرج – چالوس و آزاد راه تهران شمال در هر دو مسیر به علت تخلیه بار ترافیک تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.
وی همچنین درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورها بیان کرد: براساس آخرین گزارشات دریافتی تا ساعت ۱۲ امروز، جنوب به شمال محور چالوس (پل زنگوله تا هریجان و مکارود تا میانک) و شمال به جنوب محدوده‌های میانک، مجلار، هزار چم، ولی آباد و تونل کندوان، آزادراه تهران شمال (محدوده‌های تونل شماره ۱۳، تونل شماره ۱۷ تا شهرستانک و تونل البرز)، جنوب به شمال محور هراز (محدوده‌های مشاء، لاسم تا گزنک و بایجان) و شمال به جنوب (محدوده کلرد) و آزادراه رشت _قزوین (رودبار) ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است. رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین بیان کرد: محور خرم آباد-پلدختر و محور مینودشت _ پل بایلر نیز مسدود است. انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع خبر به همراه لینک آن ( در انتهای متن خبر ) نوشته شده است و خبرگزار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 7901 ) را همراه با ذکر موضوع به آدرس  info@khabargozar.com  ایمیل بفرمایید. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه خبرگزار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید