جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-03-29
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8066 |
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰ |
2 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

عبدالرحمن شاه‌حسینی، رئیس اسبق کمیته انضباطی در خصوص حواشی محروم کردن علی دایی صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در دوران ریاست عبدالرحمن شاه‌حسینی بر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، چند حکم جنجالی صادر شد که یکی از آن‌ها مربوط به محرومیت علی دایی بود. حکمی که با واکنش‌های تندی همراه شد و عده‌ای حتی شیشه ماشین رئیس اسبق کمیته انضباطی را هم شکستند.
عبدالرحمن شاه‌حسینی در گفتگو با خبرآنلاین، در خصوص این رای گفت: «علی دایی برند فوتبال ایران است و من قسم می‌خورم نقشی در آن تهدیدها و آجری که سمت ماشین من پرتاب شد نداشت و روح او هم از ماجرا بی‌خبر بود. این کار آدم‌های تندرو و کاسه داغ‌تر از آش بود. ما بعدا هم را دیدیم ولی خیلی صحبتی درباره رای نکردیم. یک روز تلفنی باهم صحبت می‌کردیم و یکی از دوستان ما مهمان علی دایی بود که حرف من شده و تماس گرفت که یک روز پیش علی دایی بروم که بعد ۴ سال فرصت نشده است. تصمیم دارم یک روز خصوصی با علی دایی رخ به رخ صحبت کنیم و مطمئنم او هم به خیلی مسائل رسیده که اگر کسی در فوتبال وظیفه‌اش را انجام ندهد، هرج و مرج می‌شود. مخصوصا در بحث قضایی باشد. باید یک سری مسائل را به خودش هم بگویم چون مصاحبه من را درباره تهدیدها شنیده است ولی باید بگویم روح او خبر نداشت و شخصیت دایی برتر از این صحبت‌هاست.»
رئیس اسبق کمیته انضباطی درباره واکنش تند دایی گفت: «من فوری رای می‌دادم که کسی فرصت رایزنی نداشته باشد و مدیران نتوانند کاری کنند. بعد از آن جلسه کمیته انضباطی، هنوز دور نشده بود رای را دادم. داوود عابدی از شبکه خبر بلافاصله بعد رای من سراغ علی دایی رفت و گفت خبر داری این حکم را داده‌اند؟ فکر کنم ۲ جلسه محرومیت و جریمه نقدی بود. به نظر من بعضی جاها رسانه‌ها نباید سراغ مربیان بروند. مثلا اگر تیم در یک بازی جنجالی باخته باشد و حرف‌هایی بزند. او هم در آنجا گفت شاه‌حسینی کیست که من را محروم کرده است. مجری شبکه خبر بلافاصله پیش من آمد و گفت دایی این را گفته و پاسخ شما چیست؟ گفتم شاه‌حسینی هیچکس نیست، تشکیلات قضایی در فوتبال است که علی دایی را محروم کرده است.»
برای خواندن مشروح این گفتگو اینجا را کلیک کنید.

۲۵۸ ۲۵۸

منبع: خبرگزاری خبرآنلاین

منبع خبر به همراه لینک آن ( در انتهای متن خبر ) نوشته شده است و خبرگزار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 8066 ) را همراه با ذکر موضوع به آدرس  info@khabargozar.com  ایمیل بفرمایید. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه خبرگزار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید