شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8120 |
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷ |
12 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

سامان قدوس در سالی که گذشت نقشی محوری در تیم ملی ایران داشت و در برنتفورد نیز نمره قابل قبولی گرفت.

به گزارش ایسنا، لژیونر ایرانی شاغل در لیگ برتر انگلیس در سالی که گذشت توانست حضور موثرتری در زمین داشته باشد.
رفت‌وآمد در برنتفورد
سامان قدوس در شروع سالی که گذشت تصمیم به جدایی از برنتفورد گرفت. باشگاه برنتفورد جدایی سامان قدوس را تایید و اعلام کرد که این بازیکن در تابستان به صورت آزاد جدا می‌شود. تیم‌های فولام و کوئینزپارک رنجرز نیز به دنبال بازیکن ایرانی بودند و قدوس مدتی در تابستان بدون تیم بود و بازیکن آزاد محسوب می‌شد. در حالی که حتی صحبت از بازگشت قدوس به لیگ ایران هم شنیده می‌شد در اوایل شهریور با اعلام رسمی باشگاه برنتفورد، سامان قدوس دوباره به جمع شاگردان توماس فرانک بازگشت.
سوپرگل قدوس در لیگ جزیره

در هفته نهم لیگ برتر انگلیس، برنتفورد در خانه توانست با سه گل برنلی را شکست دهد که گل سوم برنتفورد را سامان قدوس با شوتی زیبا به ثمر رساند. این گل در بین نامزدهای بهترین گل ماه لیگ برتر نیز قرار گرفت و در نهایت  این گل با رای کارشناسان به عنوان زیباترین گل ماه در لیگ برتر انگلیس انتخاب شد. این اولین گل سامان قدوس در رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس بود. او شمار گل‌هایش را در لیگ برتر انگلیس به عدد دو رساند. 
جام ملت‌های آسیا
در ادامه نوبت به حضور سامان قدوس در جام ملت‌های آسیا رسید. امیر قلعه‌نویی که پس از جام جهانی ۲۰۲۲ به سمت سرمربیگری تیم ملی ایران منصوب شد، نظر ویژه‌ای روی قدوس دارد؛ چنان که او به بازیکن محوری در تیم ملی ایران تبدیل شد که در مرکز زمین آزادی عمل زیادی دارد. حالا بازیکنی که در دوره‌های قبلی معمولا به عنوان بازیکن ذخیره در تیم ملی مورد استفاده قرار می‌گرفت به بازیکن محوری تیم ملی تبدیل شد.

ساکرنت نیز با مهم ارزیابی‌کردن بازی این بازیکن ایرانی درباره‌اش نوشت: قدوس نقشی کلیدی در بازی ایران مقابل ژاپن ایفا کرد. این بازیکن ۳۰ساله عضو کلیدی تیم امیر قلعه‌نویی بود و خط میانی ایران را رهبری کرد و رتبه سوم از حیث ایجاد موقعیت گل را در بین تمامی بازیکنان در اختیار داشت. علیرغم اینکه قدوس ۳۰ سال دارد و امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران سیاست جوانگرایی را در پیش خواهد گرفت ولی قدوس همچنان نقش مهمی در جام جهانی آینده برای ایران خواهد داشت.
نظر قدوس درباره اعتماد قلعه‌نویی به او در صحبت با روزنامه انگلیسی دیلی‌استار:

قلعه‌نویی رویکردی تهاجمی دارد و این به بازیکنان کمک می‌کند. کادر مربیگری از نحوه بازی من خوششان می‌آید. تمام اعتماد آنها را احساس می‌کنم و می‌خواهم اعتمادشان را جبران کنم.

البته جام ملت‌ها با قهرمانی ایران همراه نشد و تیم ملی در نیمه‌نهایی ناکام ماند ولی به نظر می‌رسد قدوس بتواند در بازی‌های آتی نیز در مرکز زمین برای ایران به میدان برود و جام جهانی ۲۰۲۶ می‌تواند مهم‌ترین تورنمنت فوتبالی سامان قدوس باشد.
انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع خبر به همراه لینک آن ( در انتهای متن خبر ) نوشته شده است و خبرگزار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 8120 ) را همراه با ذکر موضوع به آدرس  info@khabargozar.com  ایمیل بفرمایید. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه خبرگزار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید