جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8203 |
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱ |
9 بازدید
۰
2
ارسال به دوستان
پ

رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی بهترین اتفاق سال گذشته در حوزه اشتغال و بازار کار را تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار عنوان و ابراز امیدواری کرد: آیین‌نامه تعیین حداکثر مدت موقت برای کارهای غیردائم از سال جدید به اجرا درآید و طرح ساماندهی نیروهای شرکتی به نتیجه برسد.

فتح الله بیات در گفت و گو با ایسنا، درباره اولویت‌های جامعه کارگری در سال جدید اظهار کرد: یکی از اتفاقات خوب برای کارگران در سال ۱۴۰۳ می تواند این موضوع باشد که آیین نامه تعیین حداکثر مدت موقت برای کارهای غیردائم که هیات وزیران در سال ۱۳۹۸ سقف آن را ۴ سال تعیین کرد از سال جدید ابلاغ و اجرایی شود.  وی افزود: در سال ۱۳۹۸ سقف کارهای پروژه ای و موقت ۴ سال تعیین شد و بهمن ماه سال گذشته این مصوبه هیات وزیران باید به اجرا در می آمد، با توجه به اینکه دوره چهارساله اش به اتمام رسید، باید آن را عملی می کردیم و امیدواریم از امسال این آیین نامه اجرا شود. رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی ادامه داد: دومین اتفاق خوب ساماندهی وضعیت نیروهای شرکتی و برچیده شدن شرکت‌های پیمانکار نیروی انسانی است و امیدواریم پس از نظارت شورای نگهبان بر این طرح مجلس، هرچه سریع تر اعلام شود که از سال ۱۴۰۳ نیروهای شرکتی و قراردادی که منتظر تصویب این طرح هستند، ساماندهی شوند تا در هفته کارگر بتوانیم خبر خوشی برای این دسته کارگران داشته باشیم.
بیات در عین حال بهترین اتفاق سال گذشته در حوزه اشتغال و بازار کار را صدور مجوزهای کسب و کار عنوان کرد و گفت: در حوزه اشتغال تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار باعث شد تا بروکراسی های اداری کاهش یابد و افراد سریع تر مجوز کسب و کار بگیرند لذا هرچه به سمت الکترونیکی شدن موضوعات کارگری پیش برویم خوب است. انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع خبر به همراه لینک آن ( در انتهای متن خبر ) نوشته شده است و خبرگزار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 8203 ) را همراه با ذکر موضوع به آدرس  info@khabargozar.com  ایمیل بفرمایید. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه خبرگزار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید