جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-19
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8487 |
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱ |
7 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

سید احمدرضا دستغیب رئیس کل دیوان محاسبات کشور از مرکز مدیریت راه‌های استان فارس و عملکرد سامانه پایش نظارت تصویری جاده‌های این استان بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، طی این بازدید تردد و تخلفات وسائل نقلیه، وضعیت جاده های استان، پایش تصویری و فعالیت نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس مورد بررسی قرار گرفت.
محسن عمادی، سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس در این بازدید به تشریح اقدامات طرح ترافیکی نوروزی ۱۴۰۳ این اداره کل، چگونگی پایش تصویری جاده های استان، ثبت تردد و اجرای پویش ملی چشم به راهیم در استان پرداخت.
رئیس کل دیوان محاسبات کشور همچنین روز گذشته در قرارگاه نوروزی پلیس استان فارس حضور یافت.

سید احمدرضا دستغیب ضمن دیدار با سردار حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس و اعضای قرارگاه نوروزی پلیس استان، فرا رسیدن سال نو را به کارکنان انتظامی تبریک گفت و افزود: برقراری نظم و امنیت مطلوب در کشور نتیجه تلاش های شما عزیزان و سایر نیروهای نظامی است و مردم نیز آثار این امنیت را لمس می کنند و قدردان شما هستند. وی تصریح کرد: در ایام نوروز که مردم با خانواده در تعطیلات عید به سر می برند شما عزیزان انتظامی مشغول ایثار و جهاد و خدمت به مردم هستید و ما نیز برای خودتان و خانواده هایتان آرزوی سلامتی و توفیق داریم. رئیس کل دیوان محاسبات کشور گفت: همه ما به شما حافظان امنیت افتخار می‌کنیم و قدردان زحمات شما هستیم. بر اساس این گزارش، سید احمدرضا دستغیب رئیس کل دیوان محاسبات کشور همچنین از اداره کل دیوان محاسبات استان فارس بازدید و قناعتی مدیر کل دیوان محاسبات استان نیز به ارایه گزارشی از اقدامات صورت گرفته پرداخت.
انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع خبر به همراه لینک آن ( در انتهای متن خبر ) نوشته شده است و خبرگزار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 8487 ) را همراه با ذکر موضوع به آدرس  info@khabargozar.com  ایمیل بفرمایید. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه خبرگزار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید