شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-20
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8797 |
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰ |
5 بازدید
۰
می پسندم
ارسال به دوستان
پ

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: با استفاده از تجهیزات نوین، دوربین‌های پیشرفته، بالگردها، پهپادها و ریزپرنده‌ها میزان امنیت مرزهای شرقی کشور را ارتقا می‌دهیم.

امیرسرتیپ آشتیانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره ایجاد استحکامات در مرزهای شرقی کشور برای تقویت امنیت در این مرزها اظهار کرد: در این طرح فقط مساله کشیدن دیوار نیست بلکه در مناطق مرزی برنامه‌های زیادی داریم که شامل ایجاد موانع، استفاده از تجهیزات نوین و دوربین‌های پیشرفته، بالگردها، پهپادها، ریزپرنده‌ها و امکانات مخابراتی و تسلیحاتی است. تجهیزات و آموزش‌های نیروهای مرزبانی هم مهم است و همه این ها در کنار هم امنیت مرزها را تامین می‌کند.
وی افزود: هیچ کشوری به اندازه ما در مرزهای خود امنیت ندارد. البته انجام عملیات یک گروه تروریستی در مرز، توان او را نشان نمی‌دهد؛ زیرا اقدام او تروریستی است و نشان قدرتش نیست.
وزیر دفاع خاطرنشان کرد: این اقدامات تروریستی در همه کشورها رخ می‌دهد اما الان ضریب امنیتی مرزهای ما نسبت به خیلی کشورها بالا است و با طرح جدیدی که اجرا می‌شود، ضریب امنیتی مرزهای ما بالاتر خواهد رفت.
انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع خبر به همراه لینک آن ( در انتهای متن خبر ) نوشته شده است و خبرگزار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 8797 ) را همراه با ذکر موضوع به آدرس  info@khabargozar.com  ایمیل بفرمایید. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه خبرگزار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید