جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 9036 |
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱ |
9 بازدید
۰
3
ارسال به دوستان
پ

ایسنا/مرکزی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه بیانگر استیصال و درماندگی این جرثومه فساد و غده سرطانی در مقابل حماسه طوفان الاقصی و جبهه مقاومت اسلامی است.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حمله صهیونیست‌ها به کنسولگری ایران در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از سرداران نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: این اقدام ددمنشانه رژیم جعلی صهیونیستی نشان از استیصلال و درماندگی دارد چرا که از جاهایی ضربه خورده است که اصلا فکر نمی کرد و از سر ناراحتی و عصبانیت دست به چنین اقدام گستاخانه ای زد.
وی افزود: حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق به دلیل ضرب شستی است که این رژیم از جبهه و جریان مقاومت خورده است و قطعا بداند هدف قرار دادن کنسولگری ایران در سوریه برای اسرائیل هزینه خواهد داشت.
وی در خصوص وظیفه نهادهای بین المللی در این خصوص گفت: سازمان ملل در این خصوص باید از خود واکنش نشان دهد و این اقدام رژیم صهیونیستی که خلاف پروتکل‌ها و توافقات بین المللی و منشور  سازمان ملل است را محکوم کند چرا که کنسولگری‌ها و سفارتخانه‌ها حتی در زمان جنگ باید در امنیت کامل بوده و نباید مورد هدف قرار گیرند.
آصفری با تاکید بر اینکه علاوه بر موضع گیری نهادهای بین المللی، قطعا جمهوری اسلامی نیز اقدام مناسب را در زمان و مکان مقرر انجام خواهد داد، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با اینگونه اقدامات غیرانسانی هرگز به اهداف شوم خود نخواهد رسید و یقین بداند که روز نابودی و پاک شدنش از صفحات تاریخ نزدیک است.
وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی همواره از جریان مقاومت ضربه خورده است و چون توانایی پاسخ دادن و رویارویی ندارد و همواره شکست می‌خورد دست به چنین اقداماتی می‌زند.
این نماینده مردم در خانه ملت با اشاره به موج اعتراضاتی که در سرزمین‌های اشغالی علیه رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد، گفت: مردم از رفتارهای جنگ‌طلبانه و خشونت‌طلبانه نتانیاهو به ستوه آمده اند و موجی از اعتراضات، این سرزمین را فرا گرفته است.
وی گفت: راهپیمایی روز قدس فرصت مناسبی برای تمامی ملت های آزادی بخش دنیاست که اگر امکان حضور در غزه برای یاری مردم مسلمان، بی دفاع، مظلوم و بی پناه آنرا ندارند، با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس خشم و انزجار خود را نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کنند.
آصفری با تاکید بر اینکه حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه دینی، سیاسی و اخلاقی برای امت اسلامی است، گفت: حضور در این راهپیمایی به نوعی اعلام حمایت از مسلمانان بی پناهی است که مورد ستم قرار می گیرند.
انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع خبر به همراه لینک آن ( در انتهای متن خبر ) نوشته شده است و خبرگزار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 9036 ) را همراه با ذکر موضوع به آدرس  info@khabargozar.com  ایمیل بفرمایید. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه خبرگزار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید