جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | 2024-04-26
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 9643 |
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸ |
4 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

وضعیت مجروحان حادثه تروریستی راسک و چابهار، پایدار است.

به گزارش خبرآنلاین، معاون درمان وزارت بهداشت آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی راسک و چابهار را تشریح کرد.
ایسنا در خبری نوشت: دکتر سعید کریمی درباره آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی راسک و چابهار گفت: خوشختانه از ۴۴ مجروحی که به بیمارستان چابهار منتقل شده بودند، ۲۹ نفر به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند. از ۱۵ مجروح باقیمانده در بیمارستان چابهار،۱۳ نفر وضعیت مطلوبی داشتند و احتمالا طی دو روز آینده مرخص می‌شوند و دو نفر دیگر هم به اقدامات پیشرفته‌تر درمانی نیاز دارند.
وی اظهار داشت: در شهرستان راسک هم از ۳۳ مجروحی که به بیمارستان ارجاع شدند، تعداد ۲۳ نفر به صورت سرپایی درمان شدند و ۱۰ نفر دیگر هم نیاز به درمان‌های پیشرفته‌تری دارند.
معاون درمان وزیر بهداشت در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: از آنجایی که برخی از مصدومان این حادثه، یزدی بودند به درخواست خود، به این شهر منتقل شدند و اقدامات پیشرفته درمانی برای آنها انجام شده است.
بنابر اعلام وزارت بهداشت، کریمی تصریح کرد: وضعیت تمامی مصدومان حادثه، پایدار است و از لحاظ متخصص جراحی، بیهوشی، کادر درمان، دارو و ملزومات پزشکی هیچ کمبودی نداریم.
وی از کارکنان بهداشت و درمان چابهار و راسک به جهت خدمت رسانی مطلوب به مصدومان و همچنین همکاری استان‌های معین شامل کرمان، یزد، زاهدان و دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر قدردانی کرد.

۴۷۲۳۶

منبع: خبرگزاری خبرآنلاین

منبع خبر به همراه لینک آن ( در انتهای متن خبر ) نوشته شده است و خبرگزار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 9643 ) را همراه با ذکر موضوع به آدرس  info@khabargozar.com  ایمیل بفرمایید. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه خبرگزار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید