شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-04-27
تبلیغات
تبلیغات
کد خبر: 8347 |
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۱ |
8 بازدید
۰
1
ارسال به دوستان
پ

استاندار تهران گفت: ما در کشور حادثه خیزی هستیم و حوادث طبیعی و غیرطبیعی جزو ویژگی های کشور است، بنابراین مجموعه هلال احمر و جریانات امدادی باید در اولویت‌های خاص به ویژه در استان تهران قرار بگیرند.

به گزارش ایسنا، علیرضا فخاری در بازدید از مجموعه هلال احمر استان تهران ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن(ع) اظهار داشت: اقدامات هلال احمر احیابخش محیط زندگی برای دیگران و نقطه اتکا برای آرامش بخشی به اجتماع است و مجموعه کار هلال احمر به تعبیری تکیه گاه برای همه جامعه است.
 وی ادامه داد: جایگاه هلال احمر جایگاه بزرگ و رفیعی است، ما در کشور حادثه خیزی هستیم و حوادث طبیعی و غیرطبیعی جزو ویژگی‌های کشور است، بنابراین مجموعه هلال احمر و جریانات امدادی باید در اولویت های خاص به ویژه در استان تهران قرار بگیرند.
استاندار تهران ادامه داد: با توجه به ویژگی های اقلیمی استان تهران و قرار گرفتن روی گسل نیمه فعال هر لحظه ممکن است با حادثه مواجه شویم، بنابراین باید تجهیزات را با توجه به این شرایط متناسب سازی کنیم و سطح گسترش توانمندی های سازمانی را افزایش دهیم.
فخاری تاکید کرد: هلال احمر پیش بینی های لازم را برای کادر مجازی داشته باشد تا در شرایط بحران در هر نقطه از شهر و محلات فعال شود و بتواند اقدامات لازم را انجام دهد.مسئول مقابله با بحران در شهر تهران شهرداری است و میزان هماهنگی باید به صورت جدی انجام شود تا خلا به صورت سازمانی و چگونگی هدایت وجود نداشته باشد و این جز موضوعاتی است که باید مورد توجه باشد.
استاندار تهران با بیان این‌که ماموریت خطیر شما خدمات بشر دوستانه است، گفت: ماموریت‌های جمعیت هلال احمر فرانقطه ای است و به همین تناسب باید افکارمان نیز فرانقطه ای باشد یعنی ممکن است فراتر از استان کار انجام دهیم و چگونه با شرایط محیط و اقلیمی خودمان را وفق دهیم و این یکی از ویژگی های تکامل ذهنی و روحی همکاران هلال احمر است.
وی افزود: کارهای داوطلبانه هلال احمر جهاد خاموش است که ممکن است نصیب دیگر سازمان ها نشود و این کار داوطلبانه عشق و نیت دورنی لازم دارد و از سرپنجه تدبیر بیرون می آید و نهایت رفتار مخلصانه و توأم با خلوص را به نمایش می گذارد و این قشنگ‌ترین کارهایی است که در مجموعه هلال احمر شاهد هستیم.مجموعه هلال احمر خدمات بی‌نظیری که ارائه می‌کند و یک فضای آرامش بخشی را به جامعه می دهد و هر موقع حضور لباس‌های قرمز و سفید را شاهد هستیم توأم با آرامش است.
فخاری تاکید کرد: برآوردهای عملیاتی به لحاظ تجهیزات، امکانات، آموزش نیروی انسانی مورد نیاز و آمادگی ها برای کمک به جمعیت در دستور کار باشد و در سطح محلات شکل بگیرد، همچنین لزوم طرح های مانوری نقطه به نقطه متناسب با برآوردها در تمرین های استانی و شهرستانی و محله‌ای به کار گرفته شود.همکاری مستمر و هماهنگ مجموعه هلال احمر با سایر دستگاه های اجرایی در دستورکار باشد، همچنین ارتقا آموزش در اولویت باشد.
انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع خبر به همراه لینک آن ( در انتهای متن خبر ) نوشته شده است و خبرگزار در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر می‌دانید، خواهشمند است کد ( 8347 ) را همراه با ذکر موضوع به آدرس  info@khabargozar.com  ایمیل بفرمایید. با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه خبرگزار مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.
لینک کوتاه خبر:
تبلیغات
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزار در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید